Tuesday, March 16, 2010

REBIU CERITER MELAYU

cakap pasal cter melayu....genre plg fames yg gua taw stkt nh.....race,cinta,seram,lawak pastu race,cinta,seram,lawak.........cube r try wat cter pasal rompakan buku log pengakap Mael......ekspidisi menangkap puteri gunung ledang ke......xpon cter pasal Kamal.....seorang jaguh silat olahraga.....gua agak2....cter2 cmni.......kalo kasi kt mat saleh tgk.....kompom dorg bli tket untuk next screening.........

*********************************************************************

aritu gua nk tgk adnan sempit....skali full.......xpasal2 gua tgk cter jackie chan....pas2....ad mamat sblah gua nh beria2 cter pasal V3.......wt gaye mcm mnanti Radiohead nk dtg Msia je gua tgk dy....
ok.....gua layan.......

*************************************************************************

mgu lepas gua ajak mamat 2 g tgk V3........kua wayang kutuk sane sini.......esoknye......mcm2 dialog dr V3 gua dgr kua dr lidah dy........gua rase fenomena ni same blaku di mane saje selagi ad rakyat msia yg xreti mnilai seni.......

***************************************************************************

gua ad keje skola.....sok nk kne antar surat kiriman rasmi kt lectrer

No comments:

Post a Comment