Sunday, April 10, 2011

Hujung Semester

Dalam 4 5 minggu lagi tamatlah pengajian semester 4 gua di Universiti Siam ni. Keadaan sekarang amatlah genting ketika ini laksana tahi dihujung rektum. Penghujung sem memang perkara mendeborkan. Dengan projek, ujian, pesbuk, twitter lagi. Mana gua nak cari masa hah?hah?

Lepas tu belum kira lagi preperesyen gua nak final lagi. Paling bangsat gua kena cover dari chapter 2. Chapter 1 yang introduction pergi mampus setakat soalan dalam final bagi 2 3 markah ni gua tak bekenan sangat nk kaver. Dengan subjek power lagi satu haram aku tak paham-paham. Babi babi babi. Kepala otak gua pikir satu je, apa-apahal kalo sem ni gua punye pointer tak naik balik gua nekad, gua nekad nak kejar cita-cita utama gua dulu. Pergi audition Masterchef Malaysia! Resepi masak gulai tempoyak ikan patin gua ada salin dulu dekat blog Uncle Seekers.

Bab edukasyen satu, ni hah...bab duit ni, pantang betol gua. Dalam wallet gua ada sekeping duit singgit, dalam kocek seluar pendek pun ada sekeping singgit, dalam laci loker lak adalah dalam 4 5 keping duit seposen. Puki!

Sebenarnye sebelum gua tulis entri ni gua ada register menatang nuffnang tu. Gua harap esok pagi adalah menatang nuffnang tu kat blog ni. Lepas tu gua harap lu orang pandai-pandai lah mainkan peranan lu orang. Gua target tak tinggi, dapat seratus dua sebelum gua balik cuti sem ni pun cukup lah.

No comments:

Post a Comment