Friday, May 21, 2010

Perlanggaran Bintang Neutron(Cinta adalah Selamanya)

Aku telah mencari Kamu ketika kamu di dalam misi~~

Lalu hati Kita bersatu laksana Perlanggaran Bintang Neutron ~~

Tiada apa lagi yang harus Aku hilang ~~

Kamu telah meluangkan masa untuk memilih ~~

Lalu tanpa rasa takut dan gentar Kita memberitahu sesama Kita ~~


Cinta Kita akan selamanya ~~

Dan, jika Kita mati, kita mati bersama ~~

Namun Aku menafikannya ~~

Kerana cinta Kita akan selamanya ~~


Dunia musnah, begitu juga garisan Halo yang tidak berkilau ~~

Kita cuba membawa perubahan, namun tiada siapa yang mendengar ~~

Pujian kepada para pengkhutbah, palsu dan bangga ~~

Doktrin-doktrin mereka akan keawang-awangan ~~

Lantas mereka menghilang laksana titisan salji di lautan ~~


Cinta itu selamanya, Kita akan mati ~~

Kita akan mati bersama ~~

Namun Aku menafikannya ~~

Kerana cinta Kita, boleh selamanya ~~


Sekarang tiada apa yang Aku harus hilangi ~~

Kamu telah membuat pilihan ~~

Aku akan memberi tahu tanpa rasa takut ~~


Sesungguhnya cinta Aku selamanya ~~

Dan Kita akan mati, mati bersama ~~

Namun, akan Aku nafikanya ~~

Kerana cinta Kita adalah selamanya ~~


*******************************************************************************

rembatan ikhlas daripada lagu terbaru Muse "Neutron Star Collision (Love is Forever )"

No comments:

Post a Comment