Tuesday, March 8, 2011

Deepshit

  Deepshit yang gua maksudkan bukanlah 'taik dalam' mahupun berak dalam seluar. Deepshit adalah keadaan gua sekarang. Dalam hayat gua, jarang-jarang deepshit ni berlaku. Bila gua dah deepshit (nota: bukan berak dalam seluar), semua kerja tak menjadi. Nak basuh baju, tidur, main seksefon, sikat rambut, masak gulai, semua jadi serba tak kena. Silap-silap hari bulan orang bagi salam pun gua ongbak. Gua juga yakin u'oll pasti akan bertindak sedemikian rupa kalau berada dalam situasi gua sekarang. Perkara deepshit memang benar-benar membuat diri gua lemah. Lagi lemah daripada menjawab soalan Circuit Theory 2. Tahap kebal gua kena belasah dengan satu blok metrik pun hilang. Babi Babi Babi.


Sebenarnya gua menyesal jugak usik-usik geraham kanan belah atas itu hari. Gua syak dah berlubang dah ni.


Apa-apa hal gosok gigi dulu baru jumpa doktor. Kbai.  

No comments:

Post a Comment