Thursday, March 10, 2011

pengalaman cuti hujung minggu #1

Salam 1 Malaysia.Peh, dah lama juga tak mengupdatekan entri-entri bermanfaat dekat sini.Kali ni gua akan mempersembahkan entri yang agak menarik dan sesuai dibaca oleh khalayak umum.Cewahh.Pengalaman-pengalaman bercuti gua bersama kutu-kutu serumah mahupun jiran tetangga yang sibuk nak memfolow kitorang bercuti akan diketengahkan dalam entri kali.

Masa minggu pertama,sem  bila gua dah lupa.Kitorang mengatur strategi melancong yang tepat dan padat.Percutian kami hanya sehari semalam saja.Pergi dah sampai malam, esok petang dah angkat kaki chow.Destinasi kali ini ialah Langkawi.Yang paling seronok nak pergi sini si brader Klang tu.Dengar saja Langkawi senyum sampai sepet-sepet biji mata.


     *Aksi budak Sepang ketike di Air Terjun Telaga Tujuh.Dia punya tinggi gua ingat sekali seumur hidup je gua naik.Lain kali pergi tak payah nak ajak gua dah.



                           *kali ni budak Perak pulak kasi posing.....









*Diatas puncak gunung.Kitorang sampai pun guna kereta kabel la.Kalau nak panjat sendiri-sendiri sampai kiamat pun belum tentu sampai lagi.Lagi-lagi si brader Klang tu.Tak gitu Brader Klang??



  *ni joki tiket kitorang.Bab-bab beli tiket ni memang beliau handal sekali.Lagi handal dari ulat tiket.




 *time ni dekat Pekan Kuah.Masa baru-baru sampai tu masing-masing tengah lapar tahap naga.



balik saja dari percutian tu, masing-asing terbongkang macam kera kena tembak dahi.Tak rugi kalau korang semua pergi bejalan macam kitorang.Kalau rugi pun korang yang punya pasal, bukannya gua.kahkahkah.

No comments:

Post a Comment